Jde o to jak moc se chceš snažit simulovat realitu, třeba u
SWSE je hlavní výhoda dávky že s ní útočíš na plochu místo na jednu osobu a pokud střílíš na jednotlivce, bere se že si prostě vybíráš podle situace jestli pálíš třeba třírannou dávku nebo používáš semi-auto a pravidlově se to neřeší. Pro mě je to třeba přijatelná míra abstrakce, což samozřejmě pro vás nemusí platit. Kromě toho neznám přesné fungování ADnD Ebon Edition.
Jinak vím že kromě SWSE a d20 Modern tyhle věci řeší i třeba Star Gate d20 (tady ale když jsme viděl vyhodnocování hodu granátem, začalo mi nad mírou simulace být trošku nevolno) Call of Ctulhu d20 (hezké popisy zbraní včetně legality užití v USA od 20.let po současnost) nebo třeba
E20 (kde je střelba skill jako jakýkoli jiný). Zajímavě řešil zbraně jinak docela nepoužitelný
Fallout PnP kde střelivo udávalo kostku zranění a zbraň pak pevný bonus ke zranění.
Osobně bych na hru s moderními zbraněmi asi zkusil WoD + WoD Armory + WoD Armory Reloaded ale předpokládám že to asi nebude zrovna to co chceš.
EDIT: Btw dobrá fotka